Kami Bukan ALONG- Kami Cuba Nak Tolong


top

Tuesday, January 19, 2010

Astrologi untuk Wanita (bintang )

ASTROLOGI (PERBINTANGAN)

UNTUK WANITA

CAPRICON (22 Desember – 21 Januari)

Ia merupakan wanita cerewet, tapi hatinya bauk. Ia menginginkan rumahtangga yang baik, tenteram, harmonis. Selalu ingat masa depan, segala sesuatunya diperhitungkan masak-masak tapi tidak kikir. Untuk keluarga ia berani berkorban. Dalam mendidik anak selalu disiplin. Tak suka bersolek yang berlebih-lebihan. Amat sedrhana dalam tingkah lakunya. Ia termasuk wanita yang hemat, yang selalu memikirkan masa depan. Ia sedia membantu suami dalam pekerjaan.

AQUARIUS (21 Januari – 19 Februari)

Ia merupakan wanita yang selalu ngin dikasihi, sangat mencintai pada suami. Penderiannya mudah berubah, pandai bersolek dan suka pelesir. Tidak dapat menyimpan wang. Suka akan kesenian dan gemar mengelamun. Suka memakai pakaian yang bagus-bagus. Gerak gerinya sangat menarik dan ia suka pada pergaulan bebas. Ia ingin memperolehi suami yang tampan (kaya dan berpangkat). Ia pandai bersolek dan selalu ingin awet muda tapi tidak pandai mengatur rumah tangga.

PISCES (20 Februari – 20 Marc)

Ia sangat romantis dalam pergaulan, pandai melucu. Sangat setia pada suami, pandai merawat anak. Rajin merawat rumah tapi kadang-kadang malas. Suka menolong sesamanya (dermawan). Pandai berdagang.

ARIES (21 March – 20 April)

Sangat mencintai suami. Sewaktu-waktu ingin menang sendiri, jika sudah demikian suami harus mengalah, kalau tidak dia akan nekad bunuh diri. Kadang tekadnya menyala-nyala, kadang-kadang putus di tengah jalan. Biasanya wanita yang berbintang ARIES ini, banyak anak (kalau tidak KB). Perasaan mudah tersinggung, keras kepala, suka memerintah.

TAURUS (21 April – 21 Mei)

Pandai merawat diri, sehinggan slalu nampak cantik. Pandai merawat anak, setia pada suami. Pandai meyimpan wang, tidak suka mencampuri urusan orang lain. Wataknya sabar, tapi kalau tersinggung dapat meretakkan hubungan. Teguh dalam pendirian. Sering diserang sakit kepala.

GEMINI (22 Mei – 21 Jun)

Ia sangat luas dalam pergaulan, tapi tidak mau dikekang. Sangat priang / ramah tamah. Pandai mengatur rumah tangga. Suka bergerak dalam bidang sosial. Pandai bicara, murah janji, tapi tidak ditepati. Selalu ingin mengetahui segala urusan, suka berpakaian yang menghairahkan. Sangat senang pada seni lukis, seni muzik dan sastera. Orang GEMINI tidak pandai berdagang. Pada umumnya ia bertubuh langsing. Ia termasuk orang dermawan

CANCER (22 Jun – 22 Julai)

Ia seorang ibu rumah tangga yang baik, perasaannya halus. Bila kelak mempunyai anak, cita-citaya ingin mendapatkan titel. Sangat setia pada suami dan suka membentu suami. Dalam pergaulan sangat ramah tamah. Ia sangat meyukai barang-barang antik. Pakaian yag sangat disenangi berwarna lembut.

LEO (23 Julai – 22 Ogos)

Wanita LEO ada yang menurut pada suami, ada pula yang ingin memerintah pada suami. Bagi yang kurang pendidikan, wanita lEO akan berbuat sewenang-wenang, tapi yang cukup pendidikan sangat bijaksana. Kebanyakan wanita LEO berwajah bulat, berbadan montok. Suka memakai pakaian yang mewah, kerana ia suka menjadi perhatian orang. Ia sangat jujur, berani mengkeritik apa yang dianggapnya salah.

VIRGO (23 Ogos – 22 September)

Wanita VIRGO umumnya berwajah manis, berbadan langsing, dagunya kecil dan runcing. Sekalipun agak cerewet, namun agak pemalu. Cintanya besar (sering cemburu). Rohaninya kuat. Firasatnya tajam seolah-olah tahu sebelumnya. Pandai mengatur rumah tangga, suka berpakaian yang indah-indah, jujur dan bertanggung jawab. Otaknya cukup cerdas lagi pula sangat hemat dalam kewangan. Cinta pada anak, ada bakat jadi guru, panai menyimpan rahsia. Nampaknya sabar namun keras kepala.

LIBRA (23 September – 22 Oktober)

Kebanyakan wanita LIBRA kalau tersenyum nampak lesung pipitnya. Setia dalam percintaan, bahkan telalu mengikut suaminya. Pandai mengatur rumah tangga. Agak pemalu dalam pergaulan, banyak disenangi teman, kerana sangat ramah tamah. Percaya pada yang ghaib-ghaib. Dalam percintaan sangat hangat, ingin dimanja. Biasanya awet muda namun cemburu. Mudah putus asa tapi otaknya cerdas. Suka seni suara tapi juga senang disanjung.

No comments:

Post a Comment